Pyntat, och jag är glad!

Efter en mysig em på jobbet, på stan med julskyltinng,ponnyridning och fika så åkte jag hemmåt...

När jag kom hem så vart soffan på plats och jag började med pyntandet.
Det är stjärnor på plats och fina lykotor och små fina tomtar på sina ställen.
Det är nu klart och jag är glad!
Sånt här gör mig glad!

Annat som gör mig glad är planering!
Soffan vi har nu är det inget fel på i det stora hela, men passar inte till 100% in i det nya nu.
Så vi har kollat ut en fin fin soffa, Åh.. jag älskar den typ :)
Frågan är bara ; Ska man köpa den innan eller efter jul?
Innan-Det kommer vara massa folk här i jul, ink barn.. Spinn o kladd
Efter-Trist att inte släkten får se hur fint man har det?

Vad ska vi göra tycker du?
Innan eller Efter?

Sen är det ju det där med de "platta tv apparaterna"
Inget fel på den vi har, mer än att den är Stor. Eller Djup som det så fint heter.
Så en plattis på den nytapetserade väggen vore ju inte helt fel..
Frågan är där med, Innan eller Efter jul?
Hmm.. Mkt att tänka på!


Nu blir det duschen sen prata med mamma!

Vi hörs imorgon!

Ha en bra Söndags kväll!







Postat av: Sarah

Soffa innan jul och TV på mellandagsrea?

2009-11-29 @ 21:44:50




Kom ihåg mig?







Trackback