Regn och rusk och sjukdom...

Ushca.. Förkylda barn och vuxna är inget kul!
Snart ligger väl alla förkylda.. Sverrir var nog på väg att bli sjuker och X var sjuk idag.. Hua hua, tacka vet jag handsprit!


Igår när vi var i stan så hittade vi ngt som iaf jag hajjade till på, det var dessa...



Och jag fick en sådan "Flach back" från min englansd tid! :) 3veckor i Derby med 3klasskamrater och en tjej från en annan klass!
Vilken resa!

Iaf, i våra lunch lådor låg en av dessa chips påsar varje dag en ny smak!
Så påsen vi köpte igår var det tolv små påsar i!
Och jag vet att när vi var i en affär där så fanns det en hel avdelning med CHIPS!
och jag har en bild ngn stans, ska slänga in den snart när jag hittar den..
Men det var typ flera kg med små påsar i en enda stor påse!

Som sagt, "Flach Back" och de smakar precis som då ;)
(Så, ja jag små äter på en sådan nu, Cheese Onion! )

Idag när vi stod och gjorde lunchen så skar jag mig rejält i fingret!
Aj, synd om mig, klantigt sa E.. Men tog på ett "bamse plåster" o fortsatte.
Har faktisikt haft ont idag, och har det fortfarande.. Men ska nog sova utan plåster så det får luftas typ..


Imorgon är det ledighet som står på schemat, iaf ledig från jobbet..
Här hemma ska det

- beställas tapeter :)
-målas lister till skåpet
-städas
-tvätta
- jaa, blir nog lite annat med...


Åh, har hittat några julklappar nu! känns skönt, trode inte jag skulle komma igång alls jue..
Får se om jag inhandlar några imorgon när jag ändå är i stan?
Sånt man märker!


- Va fan är ditt problem? -






Kom ihåg mig?







Trackback