Snö ?!

jomen visst,igår när familjen vart här så sa lilla syster och jag att vi skriver sms den so mförst vaknar och ser om det är snö eller inte...

Imorse så låg jag i sängen och kollade ut,tyckte det såg riktigt mörk och fy bubblans kallt ut.. Så jag övervägde att ligga kvar en liten stund till, då plingar det glatt i mobilen...


sms mottaget : från Lillasyster

Det snöar :)

Svar: Inte här,det är typ storm :(

Lilla syster : I stan är det :)

Fy så orättvist tyckte jag, men iaf tog mig upp och gav hundarna frukost och sedan gick vi ut på promenad..
Då vettni...

Fram med mobilen

- Nytt sms

Det snöar :) grabbarna är som galna! :)

Skicka till : Lilla syster

Så vi fick lite snö vi här med, inget som la sig, men det var vitt i luften och de svarta hundarna vart glada och lite vit prickiga!

När vi kom in så började jag måla listerna igen! Åh,må det räcka snart! :)
Sen drog jag några drag uppe i hallen,på panelen.. Men det luktade så starkt och jag kom fram till att jag inte skulle hinna så mkt mer.. Men några brädor blev vita! :)


Har en go eld brinnandes och sprakades på nedervåningen, ska snart gå ner för det är ju hem till gården när som..
Det är som ett beroende, alltså det är nog ingen höjdare,men ändå vill man se :)

Sen blir det promenad och göra sig iordning innan jobbet!

14-22 är det som gäller ikv!

A-hoppas dagen gått bra!

Kram!


Postat av: Andrea

TACK gumman, det har gått jätte bra! har bara ont i rumpan, har suttit så mycket :(

2009-11-04 @ 18:23:11
URL: http://icycold.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback