Hej där alla pinglor & kringlor!

Fyndigt, inte sant!
Eller idag ska man ju kalla allla "bullen" eller så :P Appropå kanelbullens dag alltså, inget annat.
Har du ätit ngn bulle idag?

Idag på jobbet så tog vi en tur till Kosta Outlet, alltså, jag är inte särskillt impad. Men det var typ 1000 månniksor som verkade hel sålda på stället.
Visst fanns det fina vaser och glas i andra sorteringen som var bra priser på lixom, men allt annat var bara WHAT?
Betalat folk så mkt?
O kläderna, men hallå? Fattar ni inte att det är lurendrejeri?
tex, en tröja för 1450kr, och sedan 30% rabatt. och så vidare, röda lappar och massa procent på priser som är helt sjuka.
På kläder som inte är så mkt att hänga i julgranen.
Men visst, alla gör sina val.
Men jag har sett det där nu, och är nöjd med att jag åkte därifrån utan att ha köpt ngt.

Men när jag blir sugen på glas shopping, då vet jag vart jag ska ta vägen!


När jag kom hem gick vi en promenad, sedan fastnade jag i "göra höst fin träsket"
Släpade en tung jävla Ölandssten som jag placerade mina fina lyktor på, sedan satte jag dit våra egen odlade pumpor och räffsade runt om kring.
Bilder kommer imorgon,det hann bli mörkt innan jag blev klar.
Men nu lyser det så fint där ute vid vägen :)
O det gör mig glad!

efter maten gjorde E några bullar!
E-åh,mys med bullar så här på kvällen :P Det måste du skriva i bloggen!
hahah! tror jag fått en ny läsare :)
Hej Babe! :) :)

Nu är det Ensam mamma söker och medans jag tittar på det, så tapetserar E!

That's it för ikv!

Pussss

Postat av: Theresa

Nu hittade jag hit igen ;) Vi var på Kosta Outlet i somras - hade hört en massa bra om det och tänkte ta en shoppingdag, men gissa om vi blev besvikna?! Och inte ens glasen och det var särskilt billigt, kostar i princip samma i vanlig butik. Tråkigt när man hade högre förväntningar!



Hoppas allt är bra med dig och er annars! Kram

2009-10-06 @ 19:53:49
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie




Kom ihåg mig?







Trackback