Hej där...

Helgen:

Fredagen spenderades hemma och hos mamma med förberedelser för Lördag o Söndag på Öland.
Lördag: Gick upp i bra tid,promenad med hundanra och sedan plocka in allt i bilen, vi hämtade upp Alfred i stan och sedan bar det av mot öland!
Vi mötte upp släkten och belv indelade i lag för det skulle tävlas!
Mitt lag "den stoa stygga vargen och de tre små grisarna" min morbror och jag och 2kusiner :) hihi, passande eller hur?!
Vi vann iaf allt ;) Vadå bäääst?! :)

Sen var det korvgrillning på sjölandet och det var suuper gott och mysigt!
Efter middagen var typ "fri" man vilade och lekte med kusinerna! (De små)
Sen var det dagst för mat och det var oxå jätte gott!
Jag höll i lite lekar med, kusin duell och sant eller falskt.
Duellerna var roliga, "bästa känslan" Caroline segrare "kyligsat" Sanna vann "störst i mun" JAG VANN med 21 marscmellows i munnen :) hahhhahaha!! AS KUL! :) :)

Sedan var det sanna eller falska påsåednen som gällde!
Oxå kul!

efter maten smet jag över till mia o simon en snabbis!
Underbart är kort som man säger!
Sen hem o lagom tll fikat och tal och sådant! :)

Blev en sen kväll och sen när jag väl skulle sova så gick det inte så bra..
Delade 2 madrasser med carro o emil.. jag lågi mitten i skarven och de snarkade som djur båda två!
hmm. inte mkt sovande där inte!

Söndag:

Vi packade ihopp allt på morgonen och gick en lååång sköön promenad sedan var det dagst att åka hem.
Jag köpt 10små fina pumpor på vägen hem. 5 till E's mamma o 5till oss..
De ligger fint på köksbordet!
Vi var riktigt slöa hemma igår sen.. låg i soffan,promenerade,duschade och gjorde riktigt goda pizzor!
Jag somande som en lite gris och sov gott hela natten!


TILLS...........

Min klocka var ställd på 6.00
4.45 vaknade jag och "jaha?"
så jag låg och vände vred och drog mig lite och tänkte snart ringder klockan.
5.45 kände jag "ahh, jag är nog lite trött ändå..."
Men fan ingen ide ju.. så jag gick upp och gjorde mig klar och åt frulle och så åkte jag till jobbet.....
jobbigt när man vaknar innan klockan.. Grr....

Är inte säker på att jag ska iväg med mamma o carro ikv, känner inte för det alls och mår inte rikigt bra.. Burr.. kanske är vädret? Hua..

Pusss såå länge!





Kom ihåg mig?







Trackback