Home at last..

Skulle slutt jobba 15 idag.. Men blev närmare halv 5.
De där extra timmarna och minuterna tar kål på en. Inte sant?
Man går som på sparlåga intill det sista.
Iaf  jag.!
Phu!

När jag väl kom hem så bara kände jag hur musten gick ur mig.
Vi tog en promenad och sen packade jag upp mina skaker.
E skulle tapetsera klart nu ikv, vad tror ni händer?
Det räcker inte med typ 1 jävla meter.
Så vi måste köpa en rulljävel till för 1 ynka meter!
IRRITATIONEN ÄR STTOOORRRR! GRRRR!
Men det är fint det är det, men kan man bli lättare sur? :(

Appropå det, i torsdags alltså igår.. Så var jag och X på en gruppsak vid sjukhuset.
FUCKING JÄVLA PARKERINGAR TILL ATT FUCKA SIG.
Iaf, när jag kommer tillbaka så är min bakspegel helt intryckt intill rutan.
Tack för den!
Antingen har ngn kört på den, eller tryckt av den.
Syns inga repor tack gode gud för det.
Men om man nu har gjort det, iaf kan man väl skriva en lapp?
Ifall det blir ngt fel?

Är det för mkt bergärt?

MJ tema på idol ikv :) Fint!
Tacos blir det med!
Men först, ska denna tjuriga tjejja gå och duscha, i mer än 30minuter ska jag duscha!
Ah! Underbart!

Hej

Postat av: lillasyster

Jag har världens finaste paket till dig :D HIHIHIHIHIHIHiHIHHIHI!

2009-10-16 @ 19:21:52
Postat av: Jossan

Dom där sista timmarna och minutrarna... erkänn att det är för att inte jag är hemma så vi kunde gå till lidl och handla choklad? ;) hahahaha

hoppas allt är bra :) jag är en trogen läsare även om jag suger på att blogga själv!!!

KRAM

2009-10-20 @ 03:03:16




Kom ihåg mig?







Trackback