jag fastande...

i Lyx fällan..
Alltså, jag kan inte sluta när jag väl börjat kolla...
Fast en sak undrar jag faktiskt.. Löser det sig bra i alla fall? Eller har de "misslyckats" ngn gång?
Eller får de till att varje eviga gång?
Det är ju tur iof sig, men äsch, jag bara undrar...
Iaf, jag diggar att kolla på det, men samtidigt ger det mig lite panik.
Fast de går sedan över till att " Äsch, charlotte sluta. Du har koll på ert liv. Inget att oroa dig över!" och det stämmer så JÄVLA bra! Jag har koll! Men man kan ju inte låta bli att tänka i de barnorna, eller vad tycker du?

Kan du ena dagen tycka att fan jag har koll på det och det, livet, huset/lgh,ekonomin.. bla bla..
Och sen känns det som om att isen under dig spricker?


Ikv vart jag på kurs nr 2. I teckenspråket alltså.. Det är roligt! och jag gillar gruppen! :)
När jag körde hemmåt, så ringde A, helt uppe i varv! Näst intill Galen ;) Hehe..!
Ska kolla till henne i morgon :) tss!

Nu ska jag bara kolla lite mail,sedan gå till sängs..
Vill komma upp i bra tid imorgon, så jag hinner det jag vill!

Puss och Kram!





Kom ihåg mig?







Trackback