Jakten har tagit fart...

Startade igår  och idag var det redan 3-4 älgar som fick modella med döden som tema.
Stolta jägare och dess kompanjoner.
Inget jag stödjer, men inget jag heller kan stoppa..

Vet iaf att jag inte litar på jägare alls..
De super för att hålla sig varma i sina jaktbås, skjuter på allt som rör sig.
PANG,Oj var det ett rådjur,en hund? Hmm.. Eller en älg?
jobbigt att inte se skillnad.

Nu går man lite som på nålar när man promenerar, lyssnar efter skott och reagerar snabbt på när de skjuts av ett på avstånd.
Föll det en älg stackare nu?
Uscha.

Mina hundar är iaf skyddade, eller skyddade är fel att säga, men de syns iaf. ORANGA VÄSTAR har de så fort de går utan för dörren i dessa tider.
Om nu ngn jägare skulle "råka" skjuta fel och ta ngn av mina hundar.. Så kan de inte komm och säga att det såg ut som ngt annat djur.
För vilka andra vilda djur har oranga västar på sig?
Jag tar hellre det säkra före det osäkra.
Händer detta kan vederbörande skriva upp att stämming är på kalendern.
De ska inte kunna ta fel.

Har 2bekanta som har blivit av med sina hundar i just sådanna här fall.
"Såg ut som en räv" En gul Golden hane.
"Hann inte se vad det var innan det var försent" Tax.
Detta sker även tyvärr....
"Jävlar vilken stor än" Ett Sto (Häst)

Vad säger man?
IDIOTER!

Detta är ngt som berör mig oerhört.
Och händer det mig, vet jag inte vad jag ska ta mig till..

TÄNK PÅ DET NI HUNDÄGARE..!
SE TILL ATT DE SYNS!


Hero



Herkules



Postat av: Anonym

absolut, rättvisan ska inte undgå dessa facister i jägarkläder. länge leve folket!

2009-10-13 @ 17:07:49




Kom ihåg mig?







Trackback