KvällsGöra

Som alltid...

- kvälls rundan med grabbarna
- ska plocka i lite kläder ska ska packas ner imorgon
-kvälls mackan och tet så klart :) gott!
- Fixa oxh dona med lite pengar på kontot och så...
Ogillar att ha massa pengar på kortet när jag ska upp till sthlm,fördommar eller inte, men gillar inte tanken på att om jag tappar det så är det kört..
bättre att ha lite på det, och iaf jag vill ha ngt får E fylla på hemmifrån!
Mkt bättre om du frågar mig!

iaf...


 ETT STORT GRATTIS TILL SARA O T SOM FICK EN LITEN TJEJJA IDAG :) GRATTIS


Som sagt, varit iväg på ecken kursen idag, klarade läxan ;) hehe!
och så gick vi igenom massa sånger..
Gah, det är mkt nu!
Men lärorikt!
Och roligt! 


Nu är det snart dags för att måla naglarna och sedan duscha och sen blir det den dära mackan innan sängen!

Hörs efter helgen!






Kom ihåg mig?







Trackback