There Is A New Love In Town!




Åh! underbart!
Har just dammsugit första gången med vår nya älskade familjemedlem!
:) hehe!
Röd och alldeles alldeles underbar!

Kan ni förstå vad jag saknat att ha en dammsugare? Som inte har låtit som andra världskriget? (då jag 1gång dammsugit med källar dammsugaren som skulle kunna väcka döda och få döva att höra igen)
Då kan ni förstå hur glad jag vart idag! :)

En bra dag på jobbet, skönt att komma hem i "normal" tid för en gångs skull..
vi har just varit ute på promenix och snart kommer E's föräldrar och ska lämna några lister!
E har målat panelen idag! whhei!
kommer bli grymt fint där inne! :) Me Like!


Nu är jag lite hungrig iaf!

Appråpå mat, blir inga små kussisar imorgon,de vart sjuka. Men middag blir det i Hagby med familjen!

Hörs imorgon kväll hörni!

Tjaa dåååå!





Kom ihåg mig?







Trackback