Trots allt mammas flicka...

Det brast för mig ikv när jag hämtade hundarna,blev kavr nästan 2 timmar gråtandes hemma hos mamma..
Mamma jag och lillasyster satt och pratade.
Känner mig överkörd och så jävla dum.
Vet inte vad jag ska ta mig till.
Orkar inte mer alltså.. USCH.


Blä blä blä blä, så känner jag just nu...

Har iaf tagit mig ork att betala räkningarna nu ikv. Det är skönt att ha det gjort.
Lediga dagen imorgon, ska in och handla.. antagligen med lillasyster eller så kanske lillebrossan var sugen!
Så ensam blir jag nog inte..
Det är lite skönt det med.....

Nu ska jag sätta in lite saker på plats i pärmar, så att jag har koll på läget!
Det gillar vi!

Sen blir det kvällskiss med hundarna och sedan väntning på honey som kommer hem från jobbet!

Blir lite mer update imorgon när jag känner mig mer som mig själv.

God Natt På Er Alla!







Kom ihåg mig?







Trackback