Bebis mys är nästan det bästa jag vet!

:) Tror jag skulle kunna överleva på det!
Åh, doften!
Mmm..! :)

Har alltså haft bebis besök här idag som du förstår.
Elin min kusin och hennes lilla Ebba. Stora Hilda vart på dagis!

Vi har promenerat,åt frukost/brunch .. Gott!
Sedan en promenad till, massa prat och mys!
Sedan gjorde Emil lunch, så åt vi den, mkt gott älskling!
Sen åkte E till jobbet och då vart det bara tjejerna kvar.Vi plockade av lite tomater och gurka som de fick med sig hem.
Sedan åkte även de!

Här har ni lite bilder från damen som charmade mig totalt :)

   "Tumme tått,slicke pott"

  " hahah hahah, kittel"

 "Puss från Hero Bandero"




Jag började plocka lite i köket,plocka ur och i diskamaskin och så..
Sedan gjorde jag ett avgörande val. GAH.
Efter det, så började jag måla dörrkarmarna till badrummet, så nu är det tapetsering nästa!
Så nu har jag varit duktig med.
Tog ett snabbad/dusch..!

Väntar på att E's föräldrar ska komma, de ska bada sin Sixten i källaren ikv!

Annars vet jag inte vad kvällen har att bjuda på.
Ska se om jag vågar mig på blodpudding idag.
Återstår att se :)






Kom ihåg mig?







Trackback