Bra dag so far!

absolut!
Gick upp vid 8.
Frukost och sedan promenad.
Gjorde mig iordning innan jag åkte in till kalmar för att handla.
Gick turbo snabbt idag, inte så mkt folk och ja det bara flöt på.
Pratade ett bra tag med E's mamma med..

När jag kom hem vart det upplockning,promenad.. Och sedan attackerade jag crosstrainern med!
Stackarn har fått samla damm ett tag, ehem. men jag ska nog börja umgås lite mer med den! :)
Gick ok idag! :)

Började med maten,köttfärsbiffar ala' charlotte! sås,potatis och kokta grönsaker! Blev mkt gott!
Så nu har vi ätit, och E läser tidningen på maten!
jag kör data rejset innan jag och hundarna åker till mamma.
E ska träna, och vi ska gå låånga rundan, på närmare 1mil!
Så ikv förtjänar jag att sätte mig ner i soffan och kolla på IDOL 2009!


Iaf, här kommer lite av dagens! :)

    

I min nya fina tröja som jag fått av Juls! Tack!


Nu bär det av till mammi!






Kom ihåg mig?







Trackback