Cirkus Skratt :)

Em har spenderats med syster.
Vi gjorde mat hemma hos mamma, och sedan åt vi mat och gjorde oss klara för att åka till Manne The Man.
Vi hämtade upp en förväntans full kille :)
"jag ska på cirkus"



Vi köpte Popcorn så klart :)
Sedan hade vi goa klubbor!!

 


Det var clowner,lindansare,akrobater i luften och hästar som gjorde konster.
Tycker att hästarnas nackar var alldeles för böjda, det var för att de skulle vara snygga, men det såg inte rätt ut.
Caroline och jag diskuterade det och jag fick bara mer o mer ont i magen för deras skull. Usch. Hoppas de blir väl skötta.

Lite smått och gott, kasnke vart Manne ngt för liten för detta, eller vad det bara så att popcornen och allt annat gott var lite mer interesant?!
Men när det hända stora saker som när hon i luften slängde sig ner så sa han
" nä men vad gör hon?" hahah!

Varje gång direktören sa " bla bla bla, Cirkus Skratt" Så sa Manne - " Han sa Cirkus :) "



                                      TRION






Det var bla Pippi hästar som uppträdde! :)


Sedan har vi här en trött men ganska nöjd kille!




Efter så åkte vi förbi Emil på jobbet så de fick hälsa, och Manne bjöd på popcorn! :)
När vi vinkat hej då och åkt, sa Manne till oss
"Emil sa Mmmmmmm så goda popcorn :) "


Åh, vi köpte honom en sån där ni vet, blinkande cirkus sak.. Massa ljusstrålar och blinkande neon ljus ;) allt som hör Cirkus till har vi idag avverkat! :)

När vi lämnade hem pojken vart han trött och slurade i sig välling och sa god natt.
Jag hann med ett snabb gos med lille bror Mattis :)



Nu har jag ätit två knäcka mackor med kalmar korv på :) Mmmm!
Och snart klar för sängen.

Jobbar imorgon 11-22 Så det blir en lång dag!

Puss och Hej

Postat av: Andrea

för jag har inte nån lust alls med bloggen längre! Funderar på att ta bort den!

2009-09-30 @ 17:26:03
URL: http://icycold.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback