Det är jag skrev

igår, om att vi skulle nog vara duktiga innan han åkte till jobbet?
Hmm, jag tar tillbaka det!
alltså, shit!
Hela familjen Schygge/Jeppsson sov till näsranre halv 11.
Hero, Herkules,Emil o Jag.
Oj var det första vi sa när vi såg klockan!
Så, det blev morgon rutinerna fast de blev av vid lunch tid.
Sen är man ju slö och så efter att ha sovit länge med.
Så under promenaden la vi oss i solen en stund på en åker! Det var mysigt!
Hundarna sprang runt och vi körde lite sök och så!

Sedan hem,göra lunch låda till E.
Sedan vilade vi :) heheh!
på utesoffan på altanen.
Det var soligt och fint, och blåste underbart skönt på oss!

Sedan nu fika innan ha åkte till jobbet.

så nu, ska jag nog börja städa av, eller dammsuga och plocka lite.
Ska äta hos mamma idag, så blir det inte så tråkigt här hemma.
Sedan blir det ju prommis med! Det är oxå roligare med sällskap!

Sen när jag kommer hem, om jag inte hinner det idag, så ska jag vika all tvätt o tvätta 2 maskiner till!
Och måla en gång till, för det syndes jätte väl 'ven idag, efter flera målningar!?
FAN!
Men men.. Det är bara att se glad ut!

Nehe, dags att få ngt gjort!

Älskar dig <3





Kom ihåg mig?







Trackback