Du tar mig med storm! (fortfarande) :)

& jag älskar dig för det !! :)

Idag när jag kom hem från jobbet så höll älsklingen på att tapetsera! Så fint :)

Innan jobbet idag så agerade jag "självisk fotograf" Vet inte hur många bilder som togs, men ni vet.. Samma pose, olika miner! hahha! lite kul o kolla på dem nu ikv, ser lite kul ut, blippar framåt och det ser ut som jag pratar typ..olika miner ;)
hehe!

Ledig imorgon, får se vad som händer och fötter!

Men här bjuder jag på några nya bilder :)

Håll till godo :)

 

 

           

hehe, vad jag sysslat med iag iaf!
Vad har du gjort?

Pusss!

Postat av: Sarah

Ah vackra kvinna :D

2009-09-21 @ 22:57:25
URL: http://sasselius.blogg.se/
Postat av: Jossan

DU ÄR SNYGG!!!!!!!!!! miss you!

2009-09-27 @ 00:02:15




Kom ihåg mig?







Trackback