God morgon!

Uppstigning ur min älskade mjuka varma säng :)
frukost till hundarna och sedan en riktigt kall och skön promenad,väldigt höstig! Mysigt.
Mindre mysigt att gå själv bara, det är ju då man ska hålla E i handen ;) Extra mysigt!

När vi kom in så åt jag frukost och läste tidningen.. Det vanliga du vet.
Sedan började jag packa inför morgondagen.
Måste styra och ställa lite inför imorgon med, vill inte ställa bilen där borta så jag ska hämta mamma som ska lämna mig och ta bilen med sig hem! Phu! ja det går om man vill!

Så är typ färdig packad nu, ska fundera på vad jag vill ha till Lunch/mat idag..
Känner NOLL lust att göra ngt, så det kanske lutar åt en "billys pizza" Lätt och helt Ok.
Inte det bästa som finns, men orkar man inte så orkar man inte.
Eller hur?

Aja, får väl gå ner och kolla kylen o frysen iaf.
Kanske infaller min i ngt knas tycke och gör mat.?!
Ah, jag har köttfärssås i frysen! Det blir kanon, bara göra lite pasta!
Bra där!

Aja, kanske hinner med ett snabbt inlägg ikv.
Om inte så hörs vi efter helgen!

Ha en bra helg alla!

Idag exakt på timmen 1V sen jag fick min nya frisyr :)








Kom ihåg mig?







Trackback