Godis hysteri på ICA MAXI Kalmar

serisöt.

Jag,X och X's syster J var på maxi och handlade lite smått inför resan.
Det var även godis hysteri!

lösgodis 29.90 kg -vid själv scanning
lösgodis 39.90 kg - utan scanning

Folk var som tokiga,de slogs om att komma fram.
hehe.. (!) Och det är serisöt alltså..
mänen stod vid vagnen och kvinnorns slogs..!

max 5kg för detta pris.. Folk fyllde påse efter påse och vägde!

vi små skrattade hela tiden medan vi gick och plockade på oss vårt godis!

J ska iväg till England, där det inte finns just "lösgodis" så därför köpte hon på sig.
Jag sympatiade :) Så ser jag det! Bra att ha lite på lager, om man har en skit dag eller ngt.. (!)


Skriver mer ikv när jag kommit hem!

Pusss!


Postat av: Julia

Yäääh haha

2009-09-17 @ 14:22:07




Kom ihåg mig?







Trackback