Halloj!

Ah,äntligen hemma...
varit iväg sen 12 snåret... Varit på en BTI kurs gällande jobbet.
Huvudet är hmm, vad ska man säga.. Pumpat med information.

Men iaf, känns att det var läänge sen man satt i skolbänken. Jag erkänner, har tappat lite av min duktiga "lyssna och skriv" förmåga. It's sucks! Det var förut en av mina specialiteter!

Jahapp, hundarna har vrait ute en liten runda och nu ätit..
E slutar vid 18, ska förbi Jula en snabbis för inköp av en roller.
Sedan när han kommer hem ska vi göra "mini pizzor" Gott! :)
Men jag har inte ätit ngt idag, så tog mig två knäcke nu precis!
annars hade jag däckat!

Så ikv blir det lugnt ed mys,mat och lite snacks så klart :)

Imorgon ska visst han iväg tidigt o fiska?! (TRÅKIG) och sedan möta upp mig på kalaset vid 14.
Det är inte lika kul heller..
Men det kommer väl resulterai att jag och grabbarna ger oss iväg innan lunch och åker till mamma o dem o hjälper till ist.
Hellre det än att sitta här själv i onödan.
Jag hatar att vara ensam...


Men nu är det kasnke en promenad som gäller igen, sen kanske slänga mig i sängen eller soffan en stund och ladda upp batterierna!

Hej Svejs!


Postat av: Jossan

Skulle bara svara på din kommentar ;)

Oh ja, jag har mina fyra snyggingar som ögonen letar efter varje dag i skolan ;) alla mexikanare haha!! Ska på flöjt masterclass(typ kurs) imorgon om du vill veta :) Ha det bäst! KRAM

2009-09-12 @ 01:53:50




Kom ihåg mig?







Trackback