Hey You!

Halloj på er alla!
Hoppas ni haft en bra dag!
Det tycker jag att jag har haft iaf!

Vaknade väldigt tidigt, dock blev jag väckt av att en skola ville att jag skulle vicka.
Men det har jag inte tid med! Tyvärr!
Sov en stund till sedan gick jag upp.
Promenad och frukost.
Iväg och handlade, satte igång en tvätt.

Åkte till A och vart där en sväng :)
L vart så duktig när han gick runt och pratade :)

Sedan när jag kom hem så vart det dags för att hänga upp tvätten, sedan bar det av mot skogen och en promenad med Emil och Sixten!
Sedan åkte vi och mötte upp hans pappa och hämtade några saker från farmors hus.

Åkte hemmåt och E åkte på träning.

Och när katten är borsta dansar råttorna, ja ni vet!
hehe!

Jag....
Gjorde mat
Tränade
dammsög
Åt mat
Promenrade
Skickade iväg ett viktigt mail.

duktig känner jag mig!

Nu är han hemma och det är Idol på tv:n
Har just hängt upp andra tvätten i torkrummet!

Ska fixa lite med mina naglar nu, då jag ebslutat mig igen för att få långa ett tag!
Och då måste de skötas från grunden ju!

så, det ska jag göra nu!

Vad gör du?






Kom ihåg mig?







Trackback