Man lär sig av att lyssna...

Visst är det så.
Sitter på jobbet jobbar ju till 22. X sover gott och jag har just kollat klart idol.

Idag när vi vart ute så hörde jag minst 2 bilar som behöver byta olja!
Vill du veta hur jag vet det?
Denna blonda tjej har faktiskt lyssnat på sin sambo och hans bror och pappa när de pratat om olja och att bilarna tickar när det är oljetörstiga!
Så tycker du att din bil tickar? Byt olja.
Annars kan det kosta dig en ny motor, och det vill du inte! Jag lovar dig!

Jag lyssnar på min bil ofta ;) Inte en tillstymmelse för ngt tickande! Och om jag inbillar mig ngt så åker den på kontroll :) hehe!

Sen har jag hört MASSOR av bilar i kalmar som måste byta ljuddämpare!
Herre jävlar vad döva de måste vara ifall de inte själva hör det! OMG!

Vad har jag mer sett o hört?
hmm, vad heter det? Men när man hör att bromsarna tjuter.. Hmm..?
Aja, men lite smått vet jag.. Inte för att det är mitt intresse, men man lär av det man hör.
Sedan är det väl så att man tar till sig saker som kan vara viktigt i din vardag.
Skulle min bil dö tex, så skulle jag sitta ganska pyrt till.
Klarar mig inte utan min pärla jue..

Men iaf, har du tänkt på ngt sådant på sistonde?
Ngt som du inte alls har haft ngt intresse för, men som när du sett fått en "aha, det är felet, eller så är det ju faktiskt"?


Jaa, det var mitt kvälls inlägg, när jag kommer hem blir det nog bara en kisse runda med hundarna och sedan sängen med min nya ljudbok. Fadern till den döde sonen om jag inte minns fel.. åter kommer om det imorgon :)

Ha en bra natts sömn mina vänner..!

LINA?  kollat än ? :P

Postat av: Anonym

Hej!!nu har jag kollat!!du är jättefin i håret!!h

Hoppas allt är bra!!

karm

2009-09-28 @ 16:34:49




Kom ihåg mig?







Trackback