Min älskade favvo!

Har nu vikt de där maskinerna tvätt och varit duktig med dammsugaren!
Tvätt, hmm.. jaa joo det är lite rogivande trots allt!

Har en vit tvätt inne nu, sen är det en kvra! Yeah! sen är jag färdig tvättad för ett tag :) heheh!




Är ju skönt att ha dem på plats i gaderoben!
Inte sant..!

Åh, plockade ju och rensade och hängde upp på nya galgar och så här om dagen jue..
Här ska ni få se, min absoluta favvoriit :)
ME Love you! Ge min höst så att jag kan ha dig igen!!!! :)



Jaha, då har jag varit duktig då..
Men vet ni vad?
Jag har en hel korg kvar med underkläder och STRUMPOR!
Charlotte hatar strumpor!
Kan de inte bara automatiskt hitta sin partner?!
Grr..!

Ska väl gå en sväng med hundarna sen göra mig lite lite iordning innan vi åker till mamma...

Ha en bra dag, vi hörs säkert ikv!

Puusss! 







Kom ihåg mig?







Trackback