Min helg och måndag

     

Jaa som ni säkert förstår så har jag sett dessa :)
heheh!
Lite kuligt faktiskt.. Alltså de är ju som vilka männiksor som helst.
Men av ngn konstig anledning så kan inte jag iaf sluta titta en gång extra, just fär att de är de.
De är säkert lagom trötta på att folk glor, men de kommer säkert adrig mer se mig och inte dem,förutom på tv:n så klart :) Så det var lite kul tycker jag!

Annars var helgen bra! Rolig och fint väder :)
Somande innan planet lämnat marken, men det brukar vara så :)
Borta bra, men Hemma bäst :)

Mös med älsklingen under kvällen och sov som ett litet barn hela natten!

Måndag- slö frukost,skön promenad i skogen.
vi gjorde oss iordning och klara för jobbet och det var typ det vi hann innan jobba dags!
Sedan jobbade jag, var hemma hos mamma en stund på kvälln och pratade och planerade lite inför släkt kalaset i okt.
Nattade Carolinen gjorde jag och Hero :) Mysigt!
Sedan Betalade jag räkningarna när jag kom hem. Trist med nödvändigt!
Sedan kom emil hem och vi gick och la oss!








Kom ihåg mig?







Trackback