Nypon soppa...

Det är goa grejer det!
Mmm.. har det behovet i perioder! och nu är jag inne i den!
Ger även hero en "portion" på morgonen, det ska vara bra för lederna på djur!
Han äter även ett pulver som är nypon baserat, också det bra för leder och så!

Så ett gals eller fler om dagen! Det är bra för magen! Och annat med :)



Duschat och pyjamasen är på!
Dags att knoppa in i sängen med ipoden inpluggad i öroen! Åh, jag det är så nice att somna med en "saga" eller så! :) Jag gillar det!

Emil sa förut att jag låg och sjöng här om morgonen ;) hehe!


Iaf, kan inte hjälpa det men känner mig lurad? sviken? och är jävligt irriterad på det.
finns inte mkt att göra åt saken men Fy Fan alltså.
Jag erkänner jag är känslig och tar lätt åt mig, men det är ju sån jag är.
Därför tar jag väl sånt här SÅ mkt hårdare än er alla andra?!
Men för det ska jag inte behöva ta det, det ska ingen..
Usch.


Sova nu iaf, imorgon är det schema som gäller...

Upp
promenad
frukost
göra sig iordning
promenad
packa klart
åka till mamma
byta bil/lämna hundar
hämta mamma
lämnas vid flyget
flyga
taxi
Jobba
 tills söndag sen flyg hem!

Hej svejs!







Kom ihåg mig?







Trackback