Söndag, en början till en ny vecka..

Mkt har hänt sen jag skrev sist.
minst sagt..

Det har varit misshandel so mledde till död- mord.
Så det är lite skakande faktiskt..
Det finns om höret lixom, inget man kan kontrolera direkt. Även om man så vill.

Har jobbat hela helgen.
igår var vi en sväng vid E's farmors hus och tog hem saker.
Fina vaser och utomodernligt fina kak burkar som jag fick.
Fick även ett par pärl öronhängen, det värmde!  <3

Efterjobbet idag vart det middag hos mamma.
Sedan hem till E's föräldrar en snabbis innan vi åkte hem igen.
Emil har tapetserat dörrarna idag,han vart inte så nöjd. Men jag är nöjd!
Man vänjer sig med den vita ramen runt!
Blev fint!
Känns skönt!
Nu kan all tid och energi läggas på badrummet! Yeeah!


Känner mig lustig.
Varm,kall,varm,kall...snuvig..

Sådan var emil förra veckan när han vart sjuk, sa jag att jag ville bli sjuk? NEJ!

Kolla datorn lite innan det blir en kopp the och sedan sängen.

Många tankar flyger i mitt huvud. Vad kommer ske?

Ha det!



Postat av: Anonym

Det där med misshandel var det de som hände i Halltorp?

2009-09-06 @ 22:42:42
Postat av: Iréne

Hej!

Vad det de som hände i Halltorp?

2009-09-07 @ 11:25:05




Kom ihåg mig?







Trackback