Söndag...

uhum.. Blev inte en bra start på dagen minsann.
E väkte mig och sa "jag åker nu då"?
Va? inte hade han sagt att detvar match idag med?
Och det gör mig såååå jävla sur.

jag och hundarna fick gå ensamma på promenad idag med, och idag hände ngt läskigt. Uscha.
Efter promenaden och vi lixom var på hemväg, så blir hero stucken av minst 20 getingar. Han har stått vid boet lixom, så han svullnade upp i hela annisktet och jag fick P A N I K och plockade geting efter geting på stackarn, som bara grät.
Usch, när vi kom in så ringde jag min storebror så han fick "hjälpa" mig över telefon, med info och lite "lugna dig nu"
AAAAAA... Klarar inte sånt här.. O så var jag så arg för att E inte vart hemma... :(
Men låg med hero på kalla källargolvet och baddade annsiktet med kallt vatten i typ en timme.
Svullnaden la sig och han verkade trött.
Han log och sov vid mig hela tiden, följde mig lixom hela tiden.. Stackarn..

Jag städade och rensade i källaren, blev riktigt nöjd!
Rensat avloppen och handfatet med klorin!
Luktar simhall i min källare :)
Så det är skönt att det är gjort, även tvättat klart.

Emil kom hem tillslut, vi började med toaletten.
Emil slipade, jag skar till små bitar av kaklet,nu har vi röjt undan och dammsugit och nu målar han!

Kanske ska pka en sväng till hans föräldrar i em när han målat klart.
Trevlich!










Kom ihåg mig?







Trackback