The real thing

AAhh, imorse visste jag inte vad jag gett mig in på.
Fick panik, kändes som att jag inte stått så här länge vid speglen med håret på hur länge som helst.
Allt nytt, och jag som trodde att detta blir enkelt och snabbt.

E hann bli irriterad på allt mitt skrik när han sov :) heheh!
Men sen sa han " men hjärtat, du är jätte fin :) "

Jobbade 10.30-18 idag, så det var skönt att komma hem lite tidigare idag..
Hem o hem? Nja, hem till mamma :)
Ska sova här i helgen ! Emil är ju inte hemma, han är iväg på "en helg med vasa lopps grabbarna" ! hehe, ungkarls liv för en helg!

Så då bor jag och grabbarna hos mamma!
Lite små mysigt med!  ;)
Ska sova i systers säng inatt! Hundrara ligger nog gärna hos kikki toffe! :)

Jobbar hela helgen dock,men får kvällarna här hemma hos familjen!

Lördag- 9-17
Söndag-9-17

Caroline har just borstat mitt hår :) hehe, det långa hår jag har!  tss...!

Duschen nästa!





Kom ihåg mig?







Trackback