Bilder säger mer än ord!

Har letat igenom massa bilder för att hitta en bild på kontoret innan dess förvandling..
Men icke...
Så får beskriva för er ; ChockRosa/Svart/Vitt Detta föredelatpå 3väggar, gaderober 4 st, vita med svarta ramar o i mitten rosa...

Detta är hur det ser ut idag, nu när jag har tapetserat dörrarna, och nu ska ni veta..
Jag fick ingen instruktion, ingen hjälp o har aldrig i hela mitt liv ens hållt i en tapet, dess mindre hållt i både klister och tapet borste!
Så jag är måttligt STOLT över mig själv! :)

Bra jobbat charlie! ;)

Över till bilderna!


Det mesta som syns här, var innan ROSA!


Härliga gaderober! ;)


Härlig bild!











Åh, gillar detta med "äldre" saker..
Har varit på secondhand buiker o köpt pelarbordet,tavelramar och nu gamla böckar! Det är så fint!

Det ska till en "dagbädd" vid sängdelen, med kuddar och sådat, sen lite blommor och ljus. Allt i den gröna färgen!
Lugn o skön!

Jag kan säga att jag är grymt nöjd med våra insatser!
Emil målning o tapetsering i rummet
Charlotte målat o tap på dörrar

Tummen upp för oss!

----------------------------------------------------------------------

Idag har vi varit ute och gått i nästan 3 timmar.
Nere vid sjön, så skönt.
Vi hade fika med oss, det var mamma,sverri,jag,emil o kristoffer, och självklart herkules!
Det var skönt, och vi hittade några grill platser som vi får ta med familjen på vid nästa besök där!

Vi köpte rosenbuskar 4 st här om dagen, idag har de blivit planterade!
Så tror det kommer bli jätte fint till sommaren, och bara finare o finare med åren!
Kanon!

Vad har mer hänt idag?
hmm, joo, jag har ju kört traktorn, med herkules vis min sida som vanligt!
Han är en mammagris även när hon kör traktor ;) Tss...

Hörni, ha det bra! Kram





Kom ihåg mig?







Trackback