Glad Påsk!

Haft en bra dag på jobbet, rikgit bra! Det kändes extra bra för att nu är det ledigt, och man ska ju "sluta"/avsluta när man är på topp! :)
X hade världens goaste humör idag! :)


Köpte hem påskägg till huset idag :) Min babe blev lite glad tror jag :) Tss....


Nu har Emil ngt ätbart typ Pizza i ugnen!
Lite skärtorsdags mys! :)
Jag älskar dig, och det ska bli så skönt att ha låång ledigt med dig! :) :)


Imorgon dock, blir det tidig uppstigning och flytt med morbror o hans familj.
Jag o tjejerna i familjen står dock för barnpassandet... Lite lättare, eller nu kasnke jag sa för mkt?
Det får morgondagen visa....

Har ni blivit lurade ngt idag?
Inte jag iaf... Vad jag vet :P



Ha en bra lååång Fredag!

Puss o Kram


Postat av: Jossan

jag skulle göra vad som helst för lite svenskt lösgodis just nu!! shit vad gottit det ser ut! ;)

hoppas allt är bra :) KRAM!

2010-04-06 @ 04:05:14
URL: http://josefineansved.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback