Herkules? Herkules?? Dissad....

Hund .kzjhrgleius alltså!

Idag blev jag fett dissad av honom.. Vi hade 15min på oss innan jag skulle åka till jobbet, tog vanliga rundan, Hero var lite slö.. Herkules var på hugget, låg lite före oss..
När det var dags att vända så såg jag att Hekke lixom hade fastnat vid en grästuva, men han brukar göra det och sedan komma i världens fart tillbaka.. YEA RIGHT.. Inte idag, inte idag när det var tids press på promenaden,inte idag när jag hade lite lite huvdvärk.. Nej Nej...

Jag skrek till på honom och fick hans uppmärksamhet, i 2sek, han tittade på mig, han stod 10M från mig o Hero..
Han tittade och sedan drog han ivög med en jävla fart.. Det tog min några sekunder innan jag hajjade att han drog åt helt fel jävla håll...

Sa till Hero o lägga sig, och han är ju inte den som springer iväg i onädan direkt, så han la sig ner..
*duktiga du*

Började raska efter Herkules i bra fart... Jag ropar och är lixom bara en liten bit efter honom, så jag ser alla hans drag.. Ropar men helt dissad..

Jag vet vart han är påväg...
Mot Mummas hus!

Hund jävlen tänker jag för mig själv...
För att komma till Mummas hus måste han korsa vägen..
Jävla hund....
Lägger på ett kål för att hinna fram till vägen innan han..

"Yea, slöa mamma"
Han går försiktigt och ordentligt i vägkanten, ser ut som han ser sig om innan han traskar över vägen och till andra sidan kanten, viker av och vipps inne på hennes tomt.

Då kommer Patric ;) Mummas husse! :)
"Haha, Hej!
Jag ska bara hämta herkules, han besöker din trädgård just nu.."

Och så såg jag honom, kissa in lite påskliljor och strosar runt..
drar historien för P, får lite skratt tillbaka..

"Nej jag är inte stressad, nej då.. Men nu måste vi hem"
Herkules fick veta att han levde ska jag säga er...
Han kröp längst min sida hela vägen hem, raskt in i källaren där han fick ligga.

Snabbt iväg till jobbet och en liten stress syndrom slog till på väg in till stan.. Burr...

När Herkules får skäll, så Lyser hero :) De är som barn..
När brossan fick skäll, då sken jag :) :)



Iaf, när jag sen kom hem ikv, då kom herkules fram och var så där ni vet.. tillgivande, smörade och lite skygg.
Kiss and Make upp!
Mammas bebis!

Lite stolt över mig själv att jag var så hård som jag var.
Men som starff blir morgon dagens lösa timmar på tomten bevakade.
Idag hade E honom i koppel med.. Straff nog tyckte nog Herkules..





-----------------------------------------------------

Imorgon ska jag på frukost med Liam o Fia.. Mysigt! :)
Sen ska jag nog för första gången i mitt liv putsa fönster själv!
Det ni! ;)
Lite skämmigt, men alltid fått hjälp eller sluppit! :)

-------------------------------------------------------

Sängen nästa!

Pussssssssssssssssss





Kom ihåg mig?







Trackback