It's Fredag idag!

Jepp, men ingen ledig dag eller helg för mig. Det är jobb på schemat.

Deklarerat idag med emils pappa.. Hua :( blir så sur, eller jaa sur kan jag nog inte bli, men surt är det om man säger så...

jobbar ju i sthlm någon gång i månaden, och det företaget drar för lite skatt, vilket ger mer i plånboken, men minus i deklerationen, och det fick jag smaka på idag. dock ingen restskatt, men detta för att jag hade andra avdrag och sådant som jämnade ut det hela.
Hade kunnat på dubbelt så mkt tillbaka.
Så ska här o nu se till att de drar ordentligt med skatt så att man får tillbaka mer och blir glad.
Lite roligare att få tillbaka i en stor summa än några 100-lappar mer i månaden.
Tycker jag iaf...
Så det ska fixas.
Annars såg det bra ut tycker jag!



Nu iaf,sängen!





Kom ihåg mig?







Trackback