Jag ser ut :)

Idag har jag då som sagt för första gången putsat fönster!
Ja fy jävulen vad jag är bra!
fint blev det :)

Innan var jag på frukost hos Liam o Fia!
Ur mysigt!
Den killen,åhh.. jag är käär :)
Vi lekte,busade och damsög med hans nya dammsugare och hade massa bus för oss!
Åt ju även en kanon god frukost :) Tack fia! :)


Fick åka in och byta bil med herrn då han behövde ha hem ngt stort.. Snacka om bortskämd, satt 1timme i bilen fram o tillbaka... Hmm..
O vad ska jag få ör betalning för det?
Massagehade inte suttit fel.. fick s jävla ont i ryggen helt plötsligt, kanske allt hänga utanför fönstret o hlla i sig med en arm?
Vad vet jag?

Ha en trevlig kväll alla!

Imorgon har vi varit husägare i 2år, sov även första natten här imorgon för 2år sedan :) ME LIKE <3





Kom ihåg mig?







Trackback