Jag vill bli gammal med dig!

Idag när jag satt och väntade i bilen på att Emil skulle möta upp mig på Växer, så såg jag en massa massa pensionär par som gick och höll handen, stöttade varandra och var nog den enes öron eller ögon.
Ett par kom fram till mig och frågade om vägen till Jysk.
Och så sant som det var sagt, mannen var hennes öron, och hon hans ögon-hon är min pilot sa han! :)

Hur fint är inte det?
hålla ihop livet ut,uppelva allt tillsammans, till och med att uppleva sina sista upplevelser tillsammans.
Att ha ett helt liv att prata om. Om att man gjort det tillsammans.

Emil, jag vill bli gammal med dig.
Uppleva allt med dig.
Prata om vårt liv med dig, när vi sitter och dricker vårt em kaffe om 40år...
Jag vill bli gammal med dig!

Jag älskar dig, Idag, Imorgon - föralltid!






Kom ihåg mig?







Trackback