Påsk afton!

Hoppas alla haft en bra dag, för det har verkligen vi :)

Vaknade av solen, undebrart! Sovit hur bra som helst inatt! finns ju inget bättre!
Frukost, jag åt ägg :) Dagen till ära :)

Sen gick vi en lång härlig promenad, såg massa blåsippor och fåglarna sjöng! underbart! :) Sånt man blir glad av!
Vi gjorde oss iordning och åkte till Liam o co. Han fick sitt påskägg med leksaker, och det var populärt kan man säga :)
Tror han är en av världens goaste ungar! Satt i knät,goasde och smakade gärna på tilltuggen ;) Underbara unge!

Vidare till Lj-holm.
Mika med familj!
Goa ungar där med, lite större dock.
Vi tävling körde på 4-hjulingar! hahah! Riktigt kul! jag blev jagad och omkörd av alla barnen :) Det bjuder jag på! Jag gjorde mitt bästa! hhahah!

Hem, affären,emils föräldrar kom, promenad med hundarna, fika... Skön em!
Mika kom o lämnade ett bord vi fått idag... (ute möbler)
Det ska slipas o oljas imorgon!  TACK!

Små bestämde att Måndag-grillning! :)

Nu håller vi på med sen middag, Grillad kyckling, avokadosallad o egna pommes!
Blir en riktig mys kväll ;)
JAG ÄLSKAR DIG! <3

- underbara planer,med en underbar person-







Kom ihåg mig?







Trackback