Sista lediga dagen...

Idag så gjordes det inte allt för mkt innan Emil åkte till jobbet.. Blev fika,promenad och prat med telia. Och nu , hör o häpna, efter 1år utan fungerande telefon och ett X antal felanmälningar, IDAG mina vänner ser de att det är ngt fel på ledningen?
Helt jävla otroligt. Man blir inte glad på sådant alls, faktsikt inte... :/

Iaf, innan Fredag skall detta vara lagat, tekniker och hela skiten.
Fan alltså, betalat alla fasta avgifter i över 1år, och inte ringt ett enda samtal. Det är ju HEMSKT.


När emil åkt, så målade jag mina dörrar, och satte dit två av dem.. Ska fin puttsa lite på dem imorgon nr de torkat för sista gången.

Även skurat mina fina fälgar kanon fina, ser nästintill nya ut :) Kanon jue! :)

Promenerat massor idag, så skönt väder blev det bara så där..

Planterat dekorations gräs i olika glas o skålar.. Bir nog kanon fint när det börjar bli grönt :)
Hoppas jag iaf!

Vad har jag mer gjort?
Lagat o ätit mat, eldat... Hmm..
Tjeckat FB med jue.. tss..

Herkules o jag har varit ute i nästan 1tim och plockat blåsippor!
Hur skönt som helst.. Lite musik i öronen och solen sken!  Underbart!

Gjorde en buket till min kära mamma som alskar blåsippor och sedan en skål med flytande till mig!
Jätte fint!

Nu tv:n, för första gången idag!
Ska nog skära några melon skivor med!
Mums!

IMORGON FYLLER INTE VEM SOM HELST ÅR, UTAN SVERRIR :)
50 ÅR!
GRATTIS GRATTIS!!!!!







Kom ihåg mig?







Trackback