Tvingade mig att stanna i sängen till 10..

Det var tufft ska ni veta.. låg vaken sen 8 snåret vred o vände på mig..
halv 10 somnade jag och vaknade helt nollad av klockan kl 10! Grattis till mig!

men kände att jag var tvungen att "sova" eftersom att det varit lite dåligt med det i helgen då man jobbat och inte kunnat sova ordentligt.

Imorgon är det Tisdag, den dagen gillar jag.. eller bda plus o minus.
Min lediga dag, då det ska hinnas med allt jag vill göra.
städas,handlas,fixas,gärna vara social på ett hörn...
jaa, det ska hinnas med MASSOR.

Så jag har redan planerat upp dagen. Ingen vila ingen ro.

göra alla morgon rutiner med hundar och mig själv
starta dagen med en tvättmaskin
städa-får gärna gå fort..!
åka in till till stan och handla.. har 3listor! alltså 1lista per affär! Men ändå...
Ska vid 14 möta Emil och vi ska uträtta lite saker innan vi kan åka hem...
plocka upp varor och allt vad det innebär...
faktiskt sätta potatis innan kvällen tar ut sin rättt..
vill hinna med en låång promis,gärna vid örarevet.. Lovis?

jaa,sen ska man ju hinna umgås lite med hjärtat sitt,sen är det kväller och man ska sova och vips så är det onsdag och jobbdag igen... Livet är inte alltid lätt... :/

Tur det blir en ledig helg iaf!
fre-sön!
Inget planerat mer än prel. kalas på söndag? Hör av er så man vet säkert!!!!

----------------------------------------------------------------

vill gärna ha allt planerat, så jag har koll på dagarna och kan räkna ner och fixa precis som jag vill..
Nu ställde askan till det sist för mig..
Maj månad-vet inte hur jag ska planera, eller om jag kan? Fan... Jag får små panik känslor bara jag tänker på det.. Grr... Måste ta tag i det hela. Snabbt så jag vet vad jag har att fixa med.
-----------------------------------------------------------------

Iaf, sol ute, och jag ska nu sätta mig i solen och njuta!
Jobb 14-20 idag...

E skall till dr och få dommen om operationen idag.. hoppas det går bra!


Aja,solen väntar!

//Charlotte







Kom ihåg mig?







Trackback