Alla hjärtans dag!


Trevlig alla hjärtans dag, blir en kvälls hälsning.. Men iaf!

---------------------------

En lugn dag på jobbet...
Vi har nu ätit middag och snart ska vi en snabb sväng till affären.
Emil fick ett par heta kallingar av mig idag, på dem stod det "jag älskar dig" :)
Jag själv fick äntligen min efterlängtade och efter tjatade vetekudde! underbart :) :)

Ikväll ska jag verkligen sova tidigt.
Ta en varm dusch och sedan gå direkt till sängen.
jag behöver sova lika mkt som att vi behlver dricka för att inte bli törstiga.
är helt slut.


Arg med, hade planerat in att jobba i sthlm i helgen..
Men va fan, inte en avgång på söndag. Inte en avgång förens på onsdag?
Vad fan är detta nu då SAS?
Och kalmarflyg? Inte en plats och 3ggr så dyrt?
SJUKT.

Får komma till er i mars ist :)
Då blir det födelsedags firande ;)

Men med lite eftertanke så kan jag behöva en ledig helg hemma.
det kanske gör mig gott?

Men som E sa, jag är en vane människa.. och jag är van att funka på detta viset, och att mitt livs schema ser ut så här.. och nu när det ändras, blir jag lite frustrerad...
Men får kasnke börja tänka på annat?


Nåväl....







Kom ihåg mig?







Trackback