Jävla piss helvete.

Skulle slänga en soppåse, gick ut, och halvägs ner för trappen så halkar jag.
DUNS RULLS och for ner för trappen, på ryggen.
slet upp en nagel, och skavde upp ena underarmen.
det är tacken för att man ska slänga sina sopor? FAN.
Och ont gör det med, både i arm,rygg och bakhuvud. ;(

Min dag har flygit på så att säga.
Blev inte så mkt klokare gällande mitt möte, men dock mer "vaken" på vad som gäller.
och jag måste skärpa mig. jag vet det..

teckenkurs, inte hela tiden dock, då larmet gick och vi v ar tvungna att utrymma lokalen 2ggr.
hua.. vi gjorde typ allt för att inte securitas skulle komma ut och ge oss en räkning på 5000kr.
inte till oss kurs deltagre så klart, men själva rörelsen. väldigt onödigt.
men vi klirrade det bra.

jag åkte till coop, inte en människa typ.
2damer kollade bokrean, var typ det.
så det gick bra att handla.
var på jakt efter rosa pärlsocker, men hittade inte det? Vet ngn vart det finns?

plockade och städade av köket nu iinnan jag gick upp.
då mannen inte gjort det?! aja..
så är det....

nu sängen.

Fredag -
7.00 klockan ringer
frukost
promenad
göra mig iordning
åka o lämna hundar
åka förbi A o hämta mina vantar som glömdes idag
jobba 10.30-18
hämta hundar
hem

hemma kväll, då helgen bjuder på jobb
lör & sön 9-17

pussssssssssssssssssssssssss






Kom ihåg mig?







Trackback