Kniven mot strupen!

Hahhaha, det är lite extra kul att se ett program när det är från trakterna!
Vassmolösa Gästis var idag dagens "skit ställe" som kocken i "kniven mot strupen" skulle hjälpa.

Det var en del annsikten man kände igen ;) hahah!


Dess värre gick det nog inte så bra som han trott...

Som ägaren sa " detta är vassmolösa, 11min till Kalmar.. Det kommer inte ens folk till helgen, varför ha kvälls öppet?"
Sant så sant...
Alla "kändis" kockar de håller ju till i Sthlm eller andra Stora städer, inte så små ställen som Vassmolösa !

Men, lite marknadsföring var det kanske att stället varit på tv?
Who vet? Inte jag...



Idag började fortsättningskursen i teckenspråk.
Gah, måste "plugga" man glömmer så fort..
 Men fan vilken rolig grupp vi är :) Det är så roligt alltså!



Nu är det lixom helt svart ute, av all dimma/ånga..
Från att gå från plusgrader till -13grader ute, så blir det en hel del temp.skillnad..
Åh, var som att köra med förbundna ögon hem..
Inget att rekomendera.. Huga...

Imorgon + helgen lediga, båda två faktiskt :)

Emil hade en liten plan på bowling imorgon, får se om det finns ngn bab ledig för oss, så jag kan spöa honom :) hehe!

Lördag blev det visst kroppkakor hemma hos mamma, och jag blev medhjälpare!
Ojojoj... Men ska väl gå bra?

Nu ska jag gå till soffan, vänta in älskling som kommer hem från jobbet snart...


Vi hörs imorgon!







Kom ihåg mig?







Trackback