Shopping ala' charlie

Oj vad jag har handlat idag.
Dock det mesta "måsten" men ändå..

Hämtade Jessica och vi drog direktut till Hansa City.
Där köpte jag mig ett pannband,en fin svart korg till tv:dosorna, och sedan gick vi på ikea.
Vi fikade och stannade up lite och babblade på ett tag :)
Jag köpte ljus och 2st lampskärmar, INGEN AV DEM PASSADE! :( Bara att lämna tillbaka.. Så sur blir jag.

Sen åkte vi till Giraffen, där det vart Systemet,apoteket,coop,Life,djurkompaniet och sist med inte minst ett besök på djursjukhuset.

Många många pengar har det gått åt.

Men va fan, man lever bara en gång! Inte sant!

Iaf, har tvättmaskinen igång, så snart blit det till att hänga upp den blöta och i med en ny tvätt.

Ska fota mina inköp idag!
Kommer senare ikv...

Hej Hej!






Kom ihåg mig?







Trackback