Varför måste man vänta?

Det är inte lätt när man har en frisör man vill gå till.
det finns ju andra som vill det med.. :(
har iaf en tid nu, i april. hur kul är det?
om det skulle komma upp ngt återbud så skulle jag få det, men inte troligt.
Trist.
fast då har det ju blivit så långt att det verkligen kommer bli en förändring.
har en bra bild i huvudet hur det ska bli :) Längtar!
Men får panik när man ser hur lång tid det är kvar :(


Igår kväll var det fart i gatan.
Grannen skulle få leverens av en stor lastbil.
och som emil och jag trodde under kvällsrunda, så skulle han klippa vår ena björk.
imorse när jag gick, vad tro ni låg vid vägen?
jo vår björk. död.
så sur blir jag.
om det nu händer får man väl iaf plocka undan och meddela detta?
Eller?
-Hyffs människa för i helvete-

Iaf, inte sovit så bra inatt, massa tankar och funderingar om vart annat.
snurr och varmt, sen kallt och jaa fyy..
inte en bra natt alltså.

jobb idag 14-20
Ledig imorgon. skönt :) Är trött efter helgen av ngn anledning?!

dags att ta tag i sig själv kasnke.. dags att byta bort pyjamasen mot kläder?!
Huga, ett måste antar jag.

Hörs ikv!













Kom ihåg mig?







Trackback