Äntligen är han hemma :)

Fick med mig honom hem efter jobbet. De har kört i stort sett hela dagen.

Åh, så skönt alltså!
Detta menas med att inatt kommer jag sova gott! Som jag har väntat!
Det lite roliga är att E inte sovit bra heller, så det blir en bra natt med massa sömn.
Massa var att ta i, då det är tidiga jobbtider för oss båda imorgon.
Men iaf så sover vi ihop!

Fick ett roligt samtal förut ikv, det var min hjälte ;) Han tackade så hemskt mkt för blommorna och sa att det verkligen inte hade behövts, men jag svarade kort och bra "joo verkligen!"  :)

Trevligt att det uppskattades, i hopp om att det uppskattades lika mkt som jag uppskattade hans hjälp idag!

Nu är det rostade mackor och te innan läggdags!

Hoppas ni alla kommer sova gott inatt, det kan jag garantera att jag kommer :)







Kom ihåg mig?







Trackback