Ensam hemma del 4

Efter frukosten så gick jag,hero,herkules en "hero runda" Inte snabb, inte lång och bra underlag.
Allt för att underlätta för herrn.



Vi lämnade sen av hero hemma och Herkules och jag gick på en "herkules runda" Lång,snabb och bra fart.. Musik i öronen och ett hej dundrans ös! :)



vi gick i timme, skönt som bara den. Kallt om låren dock, men det är sådant man får ta.
Herkules sover som en stock nu! Gullet!

Nu har jag inte så mkt att göra, fick ett bra mail som jag väntat på! Det var bra nyheter!
Carline kommer inte flrens om flera timmar. Så vad ska jag göra nu då?
Blir nog att plocka lite, kolla lite tv.. Förbereda maten.. aa, blir nog inte mer än så..

Efter maten blir det simmning och bastu! Mysigt, och framför allt SKÖNT!

Vi lär höras senare hörni!

Ha de bra dag!






Kom ihåg mig?







Trackback