Ensam hemma del 6

Godmorgon!
Sovit gott inatt, dock drömt massa sjuka saker. Uscha.

Vi kollade paradisets hotell igår, och lillasyster kunde inte släppa att Cimon fick åka.. hehe.. Blev lite chockad mp jag säga, men det är ju ett spel.. Som alla säger!
Nog pratat om det.

tidigt i morse gick damen upp, jag låg kvar en stund, gick upp sen la jag mig igen, lagom tills att hon skulle gå till bussen.Då gick Hero en liten runda, sen följde herkules och jag Carro till bussen och sen gick vi hemmåt hämtade tidningen och gick till sängs igen!
Vi sov till 10. Så skönt! ;)

Eldat- ja
Frukost- ja
Promenad- ja
Gjort mig iordning för jobb- nej
Bäddat sängen- ja
Pratat med Emil-jaaa :)
Lunch- nej, åt just frukost jue..
Sista promenaden innan ni åker- nej, för tidigt...


Så det är ju bara att klä på sig lite så är man klar!

Imorgon kommer han hem :) Så skönt
Sista natten ensam! Jeeyy!!!


Aja, men dagen kommer ju bestå mest av jobb, 14-22 sen hämta hundarna och sedan hem och sova..
Så mkt mer än så blir det inte!

Tjjaaoo!







Kom ihåg mig?







Trackback