Fortfarande inte löst...



Nej fy så irriterande, det är fortfarande stopp i duschen.
Attans, blir nog en vvs:are som får besöka min dusch nu faktiskt.
Lite irriterande kan man säga, ska duscha hos mamma imorgon, sen till veckan får det faktiskt ta och komma hit och hjälpa oss.


------

Gick upp hyffsat tidigt, 9.00... Frukost till hundarna och jag gick på kylskåpet idag med.
Nu skar jag upp olika korvar med skärmaskinen, första gången jag andvänder en sådan. Gick ju bra och så smidigt då.. Sikka apparater det finns ;)

Sedan promenad,frukost och tidning för mig..
"Våra bästa år" prat med mamma...
Och nu sitter jag här...

Ska göra mig iordning, sedan promenad innan jobbet..

Efter jobbet ikv ska jag handla. 
Så kommer nog hem senare än vanligt,fast det ärju självklart att jag kommer senare, dah..Men iaf..

Sedan imorgon ska jag upp vid 7.00 promenad och allt här hemma med hundarna, sedan till mamma och duscha och göra mig iordning och lämna hundarna där.. Efter som att både emil o jag jobbar till 18.00.

Helgen bjuder på jobb och till kvällarna? hmm, sådant man märker!

Nu, det som skall göras!

Pussss!



-Love- 






Kom ihåg mig?







Trackback