Kvälls gott!



+



+



Kvälls Gott :)

----
Efter jobbet så drog jag till Coop och handlade, kvällshandlade som typ 10 andra gjorde ikv!
smidgt som attan på kvällarna tycker jag.
Man går dår och ingen som trängs eller tjaffsar med sin mamma/sambo/man eller skrikande ungar :P hehe, nä men väldigt lugnt och skönt!

Plus att det går så otroligt fort med :)

När jag kom hem så packade jag in allt och la saker på sin rätta plats.
Ordning och reda vetni!

Fixade med hundarnas matpåsar/mathinkar/mattunnor.. Aa, kalla det vad man vill, stora tunnor som maten står iaf, så nu är de iordning och så..

Sedan gick vi en liten runda innan vi gick in.

Jag gjorde mitt kvällsfika, och nu sitter jag här. Bänkad! :)


Aa, så irriterande, nu måste jag visa vad jag menar, annars kommer jag ligga och gnata på det inatt..  heheh..


(Inte dessa, men principen. Hero har en gul, herkules en Svart, såå nu vet ni.. Och jag är Nöjd :) )


Har läst dagens bloggar, så nu är det nog tandborsten som gäller!

Fredag jobb 10.30-18
Sedan mys kväll hemma!


Pussssssssssssssssssssssssssssssss






Kom ihåg mig?







Trackback