Lördagen so far...

Vi hade ställt klockan på 8.00, och jag fattade inte ett Piss när den ringde.
Vem i helvete ringer så här tidigt?
Åh, det är ju min telefon, GAH....

Typ :O


Men vi kom iaf iväg så vi vart i stan till innan 10. Det ni!

Idag har det inte varit ngn särskilld rea lycka. Nope, inte ett klädesplagg med oss hem.
Dock ett knä skydd till herrn i huset, 2 nya reflexvästar till pojkarna, massa kaffe,brända mandlar.. Och sedan en handling på Coop.

Men det är ju inte fy skam att inte ha hem ngt?! Eller?!
Lite Lite tråkigt, men jag var ju innen tidigare i veckan och hade bra framgång då ;)

Vi stannade till hos E's Kusin och pratade där ett bra tag, fick en kopp varm chocklad i snö ovädret :) Inte helt fel!

När vi kom hem så fikade vi på tonfisk baguetter, våran favvo fika :)
Emil hade skidor att titta på, så jag fick ta hundarna,själv. Så trist :(
När jag kom in fick jag ryket. PLOCKA, måste PLOCKA.
Städade av i huset och gjorde toaletterna och sedan fixade jag med köket.

Vi har ju flyttat ut bordet i salen eller vad man ska säga, så köket är tomt.
Men har en liten Ö där nu.
Har lagt upp alla fina kokböcker och fruktfat och lite ljus.
Så nu är det fint!

Bara själva omgörningen i köket kvar, sen är det kanon! :P

 Jag vet, jul mattan och dammsugaren och Hero är med på bilden, men det bjuder vi på!

 








Nu blir det en slö kväll!

Till middag idag ska vi ha raggmunkar, charlottes nya favvo :) :)

Vi köpte hummer idag med, vi ska premiär äta det ngn kväll!
Är det ngt som faller dig i smaken?



Pussss!






Kom ihåg mig?







Trackback