Mer snö åt folket?

Nej, nu räcker det!
Tack för den fina vita julen, men nu kan det väl räcka?

När vi vaknade imorse så var det as mk snö ute och det höll fortfarande på att snöa.
Hundarna vart glada ;) Emil med, lite iaf, han fick ju skotta med traktorn :)

hehe..!

Jag gojrde mat idag, paprika biffar!
Min nya favvo krydda till biffarna är Ajvar! Gott ju!

Mina biffar

Nöt färs
grön paprika
röd paprika
gul lök
röd lök
vit lök

vitlöks krydda från grekland
salt

FÄRG GLAD MAT = BRA MAT!

Var kanon goda biffar iaf! Jag kan när jag vill!


Nu eldar ja gför fulla muggar här hemma, bra det, för blir nog kallt i natt?!
Burr...

Imorgon blir det till att sova till kl 10.00 kanske?
Sedan blir det packning och åka till flyget, som skall ta mig till sthlm!
Hoppas inte snön ger några problem?!
Det vill vi inte vara med om.

Jaa, blir nog en knäckemacka med ost och tomat nu, sedan lite packning kanske?
Så blir det inte så mkt att stå i imorgon?

Ska vänta hem min herre med, slutar ju så sent, men vad gör man inte för den man älskar?!
Trevligare att gå till sängs tillsammans? Än att jag knölsover när han kommer hem?!
Nesh..

Aja, things too do!

Pussss






Kom ihåg mig?







Trackback