Rörmockare?

Blev en tidig uppstigning.
När man har en ledig vecko dag, så vill man eller iaf jag att det ska hinnas med så mkt som möjligt!

Promenad med hundarna (till postlådan) Emil tog riktiga rundan.
Sedan frulle och sedan begav jag mig till A. Tv,prat och te!

När jag kom hem så vart E i full gång med duschens avlopp.
som jag skrev igår så var det ju vatten i duschen,det var dock borta i morse men när vi skulle kolla om det var ok, så fylldes det igen. och karusellen vart igång.
spola, rensa,tömma,spola,rensa,tömma- Så tråkgit.
och inte till ngn nytta?
Olika hjälpmedel och massa vatten.. Nepp, ingen förbättring.

Hoppas på morgondagens planer.

Dock är duschen iaf klorinad nu, så det är ju frächare, än gammalt äckligt vatten som legat där ett par dagar.. Uscha..

Vi åt mat, pannkisar och sedan åkte vi till mamma, där emil blev klippt och sedab lånade vi duschen!
Rinnande vatten som bara försvann i avloppet! Åh! underbart ;)

Blir nog bra här hemma med snart.. Men det är ju inte så kul att vänta tills det är löst.
Morr..!

Imorgon är det jobb igen, 14-22.
Sedan Tors,Fre,Lör,Sön, Mån+natten Sedan är har jag min lediga tisdag igen! Så nu är det en vecka tills det är en underbar tisdag igen! :)


Dags för pyjamas nu, trötter efter dagen!

Jo, har ju hunnit med att ta bort all jul här hemma.. nu är det vita lampskärmar i fönstren och vita ljus.
Jul matten i köket är borta och det är blåduk på bordet!
Skönt att det röda är väck.
Man hinner längta efter alla julsaker, sen är det kanon mysigt.. Men skönt när man får återgå till det normala igen!








Passande bild till inlägget ;)






Kom ihåg mig?







Trackback