Syskon kväll

3 av 4 möjliga närvarade!

Det var middag lagad tillsammans, dock små syskonen mer hajja i köket än jag.. Men ska ge mig på en liknande grtya nu i dagarna tror jag! :)

Sen var det hundpromenader och sedan klippning av broder!

Jag matade/mutade med Ahlgrens bilar, sen så tog vi till maskinen och saxen!
Mkt bra resultat! Fining! :)

Skönt att bara vara vi utan mamma eller andra ;) Kasnke skulle slå till en gång med alla 4? Eller vad sägs?

Här kommer några bilder :)

 Självutlösare!  :)

 kniven mot strupen! :O

 "Le, du kokar ju ris" - Ahh.. tjejer!

 nam nam, gottit?! :)

 Nu vart det klippt!

Resultatet syns bäst på första bilden! Rakat på sidorna och mer hår upptill! När det har växt lite mer på längden kommer det bli mkt finare och lättare att fixa med!


Trevlig kväll!

:)

Postat av: Anonym

låter som en great idé:)

2010-01-06 @ 08:29:13
URL: http://carolineschygge.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback